שיש למטבח לבן מבריק

שיש למטבח לבן מבריקשיש למטבח לבן מבריק

הטרנד העכשווי בענף המטבחים שייך לצבע הלבן. מטבחים לבנים מאופיינים במראה נקי, קווי עיצוב נקיים, תחושה של מרחב, אור וסגנון יוקרתי. בעבר נהוג היה לבחור צבעים כהים לעיצוב המטבח מסיבות של ניקיון. הדעה הרווחת הייתה שבמטבחים שמעוצבים בגוונים כהים כתמים פחות בולטים. כיום כאשר תכשירי הניקיון יעילים יותר ואת רוב משימות הבישול אנחנו מבצעים בעזרת מכשירים חשמליים – אין סיבה נעצב את המטבח כולו בצבע לבן. להשלמת המראה הלבן הבוהק נבחר גם במשטח שיש לבן ומבריק. 

איזה סגנון עיצוב מטבחים נחשב למודרני ביותר?

שילוב בין הצבע הלבן לבין עץ מלא הוא הבחירה האולטימטיבית בעבור מטבח יוקרתי עם חמימות כפרית. מטבח לבן ומבריק אפשר לעצב בסגנון מודרני, בסגנון כפרי וגם בסגנון מהודר. גווים של שמנת ישמרו על מראה לבן תוך יצירת מראה כפרי בסגנון פרובנס. הצבע הלבן משדר יוקרה טוב יותר משאר הצבעים. מטבח בו הצבע הלבן הוא הגוון המוביל מאופיין באוויר רגועה, שלווה, נעימה ונקייה. אם תרצו להוסיף נגיעות של צבע למטבח לבן תוכלו לעשות זאת בעזרת מכשירי חשמל, כסאות צבעוניים בפינת האוכל, גופי תאורה, תמונות קיר ועוד. 

איזה משטח שיש מתאים עם מטבח לבן?

אתם מחליטים האם לעצב את המטבח על טהרת הצבע הלבן או לשלב בו אלמנטים בצבעים אחרים. ניתן לשלב במטבחים לבנים משטחי שיש בגוון כהה או בהיר. אם תבחרו להתקין משטח שיש שחור תצליחו לייצור ניגוד צבעים מרהיב ודרמטי. משטח שיש לבן או אפור בהיר משלים את המראה הלבן ויוצר אווירה נקייה וטהורה. 

משטח שיש למטבח לבן מבריק נבחר בראש ובראשונה בהתאם למטרה לשמה הוא נרכש. אם מדובר במטבח שמרבים לבשל בו נעדיף משטחים עמידים בפני טמפרטורות גבוהות ושריטות. חשוב לוודא שהמשטח הנבחר אינו סופח כתמים וקל לניקוי. כאשר מדובר במשטח שמיועד למטבח בו הדגש הוא בעיקר על העיצוב – נוכל לבחור במשטח סינטטי (פחות עמיד בהשוואה למשטחים עשויים אבן טבעית). 

צבע של שיש למטבח לבן

אם תרצו לייצור מראה יוקרתי ומודרני תבחרו במשטח שיש בצבע אפור בהיר. שיש אפור למטבח לבן מבריק מבליט את המראה הנקי והאלגנטי. בחירה במשטח שיש צבעוני (אדום, כחול, שחור וכן הלאה) מוסיפה צבע למטבח הלבן והופכת אותו לססגוני, מעוצב, שמח ומלא סגנון. ניתן כמובן לשמור על טהרת הלבן ולבחור במשטח שיש לבן. 

הבחירה במטבח לבן מאפשר שילובי צבעים מגוונים. בחירת שיש למטבח לבן מבריק תתבסס על טעם אישי כאשר כדאי להתייעץ עם מעצבי פנים וקבלני שיש מקצועיים שמכירים היטב את היתרונות והחסרונות בכל משטח. חשוב לזכור שמשטח השיש שאנחנו בוחרים עכשיו עתיד לשמש אותנו במשך 10 השנים הבאות. אל תמהרו להתפשר על פחות ממשטח איכותי ועמיד שתואם את הרגלי הבישול שלכם. 

שיש למטבח לבן מבריק ללא צבעים נוספים

בחירה במטבח לבן לחלוטין ללא שבירה של הצבע הלבן עם צבעים נוספים עלולה לייצור תחושה של חלל קר ומלאכותי. שילוב של תאורה טבעית במטבח לבן מצליח לרכך את המראה הלבן. הוסיפו גם אלמנטים עשויים עץ מלא ותצליחו להכניס אל המטבח הלבן שלכם תחושת חמימות של בית.   

מה מאפיין מטבחים מוצלחים?

  1. מיקום נכון של המקרר, הכיור והכיריים
  2. משטח שיש גדול, איכותי ועמיד
  3. שטחי אחסון רבים ופתרונות אחסון חכמים
  4. תאורה נוחה שיוצרת אווירה נעימה
  5. אריחי חיפוי וריצוף שתואמים את הצבע הלבן
  6. מרווח תנועה 
  7. הקפדה על חומרי גלם איכותיים ועמידים
  8. אופציה לניקוי קל

איזה משטח שיש למטבח הוא הטוב ביותר?

אחרי שהשקענו לא מעט בעיצוב ואבזור של המטבח החדש, לא נתפשר על פחות ממשטח שיש איכותי ומרשים. בחינה נבונה של שיש למטבח לבן מבריק תהיה בראש ובראשונה משטח נוח לניקוי ששומר על מראה לבן, בוהק ונקי גם לאחר 5 שנים של שימוש יומיומי. עליכם לדעת להכיר את היתרונות והחסרונות של משטח השיש שבחרתם בו. בעבור מטבחים לבנים הבחירה באבן שיש טבעית אידאלית לשמירה על משטח נקי. 

תנו עדיפות למשטחים עם מעט נקבוביות שאינם סופחים כתמים ותוכלו לבשל ללא דאגות. אם בחרתם במשטח אבן טבעי תוכלו לבשל עם תבלינים, סלק ושמן ללא חשש. במידה והמשטח שלכם עשוי חומרים סינטטיים כדאי שתהיו מודעים לכך ותגנו עליו במהלך בישול עם מרכיבים שעלולים להשאיר כתמים. 

איזה שיש מתאים למטבח לבן?

ישראלים רבים מעדיפים מטבח לבן על פני כל מטבח אחר בשל היותו מעניק לבית כולו מראה אלגנטי, מרהיב ואסתטי. מטבח לבן מסמל יוקרה, שיק וייחודיות המכניסה המון אור לבית. מטבח לבן יכול להיות מעוצב בסגנון קלאסי, מודרני או כפרי, עם נגיעות של עץ, מתכת או צבע עדינות. אפשר לעצב מטבח לבן תוך בחירת קשת רחבה של חומרי גלם, חיפויים ומכשירי חשמל. אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהקשר של תכנון ועיצוב המטבח היא איזה שיש מתאים למטבח לבן? אז בכדי לבחור את סוג השיש למטבח הלבן שלכם ולא משנה באיזה סגנון עיצובי בחרתם, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון!

איזה שיש מתאים למטבח לבן

  1. כמה כסף אתם רוצים להשקיע מחירי השיש נעים בין כמה מאות שקלים למר ויכולים להגיע גם ל-5,000 שח למר ולכן נושא התקציב כאן חשוב. בעוד שיש טבעי הנחצב מהאדמה לרוב יהיה יקר יותר, שיש מעובד נחשב יותר זול
  2. האם כל המטבח לבן או שיש נגיעות של צבע? שאלה זו חשובה גם כן והיא בהחלט תשפיע הן על הגוון ועל המרקם שתבחרו
  3. בית/דירה חדשים או ישנים? 

לאחר שעניתם על השאלות הללו תוכלו להחליט אחת מתוך כמה אפשרויות:

האפשרות הראשונה היא ללכת על שיש לבן גם כן, ממש כמו כל המטבח. השיש יכול להיות לבן לגמרי או לבן עם ורידים שחורים או אפורים מה שיעניק למטבח טאצייחודי ויוצא דופן. מנגד, אם אתם רוצים ליצור קונטרסט או מנגד להכניס קצת צבע למטבח באמצעות השיש, תוכלו ללכת על שיש שחור, שיש אפור, שיש חום או אפילו שיש בגוון פסטלי מהמם כמו ורדרד או ירקרק. כדאי לדעת כי מניפת הצבעים של סוגי השיש רחבה מאוד במיוחד אם אתם הולכים על שיש תעשייתי כמו אבן קיסר למשל. אם תבינו כיצד נכון לשלב את הגוון הלבן הבהיר לצד צבעים קצת יותר כהים למטבח, תוכלו לייצר אנרגיה מאוזנת וטובה בחלל החשוב ביותר בבית

טיפים חשובים נוספים לבחירת שיש למטבח

אז עד עכשיו דיברנו על הגוון של השיש ועל איך הוא יכול להתאים למטבח שלנו. חשוב לציין שיש עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון, במיוחד משום שמדובר במשטח שימושי עליו אנו קוצצים, מתבלים, מערבבים, מניחים סירים חמים ועוד

לכן, דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כל נושא העמידות. שאלו את עצמכם שאלות כמו מה רמת הספיגה של משטח השיש? האם הוא סופג כתמים? כמה קל לנקות אותו? האם ניתן לחתוך עליו ירקות, פירות, בצקים או לחמים או שיש להיעזר בקרש חיתוך וכמה קל לנקות ולתחזק אותו?. עוד דבר שכדאי לקחת אותו בחשבון הוא האם ניתן לבצע ליטוש אחת לכמה זמן ולהנות ממראה ייחודי של השיש בכל פעם מחדש? בדקו את העובי של השישמומלץ לבחור בעובי שנע בין 2-4 סמ. עוד דבר ששווה לברר לפני שבוחרים דגם או מותג הוא זמני האספקה שתואמים כמובן את ההתקנה של המטבח כולו

לסיכום, כל מה שצריך לזכור לגבי איזה שיש מתאים למטבח לבן?

  • סגנון עיצובי של המטבח כפרי מודרני או קלאסי
  • עד כמה המטבח לבן והאם אתם רוצים לשלב גם גוונים אחרים?
  • מה התקציב שלכם?
  • מה רמת העמידות והחוזק של השיש
  • תקציב לעומת מחיר השיש למר?

בנוסף, לפני שבוחרים ספק כזה או אחר חשוב לוודא גם לגבי תהליך ההתקנה של השיש, האם מחיר ההובלה מתומחר בנפרד, כמה אחריות אתם מקבלים על המשטח ולוודא שההתקנה מתבצעת במקצועיות וברמת גימור שהיא לא פחות ממושלמת

איזה צבע שיש מתאים למטבח לבןאיזה צבע שיש מתאים למטבח לבן

הצבע הלבן הפך בשנים האחרונות פופולרי בעיצוב מטבחים. יותר ויותר בעלי דירות עם דגש על דירות במגדלי יוקרה בוחרים את הצבע הלבן בעבור המטבח שלהם. יותר מכל צבע אחר, הצבע הלבן מסמל טוהר וניקיון. יתרון נוסף של מטבחים בצבע לבן הוא אשליה אופטית של חלל רחב. העיצוב הנכון מצליח לייצור תחושה של מרחב גם כאשר מדובר במטבי יחסית קטן. אם גם אתם מתכננים לעצב מטבח לבן – אנחנו נסביר כאן איך בוחרים נכון את משטח השיש וגם איזה צבע שיש מתאים למטבח לבן חדש. 

גוון שיש כהה או בהיר – מה הכי כדאי?

הצבע הלבן משתלב עם כל הצבעים כך שאתם חופשיים לבחור במשטח שיש כהה או בהיר. יש שמבקשים "לשבור" את הצבע הלבן עם משטח שיש בגוון כהה. אחרים יעדיפו לשמור על המראה הלבן והאחיד עם משטח שיש בגוון בהיר. כיום כאשר אולמות התצוגה מציגים מגוון רחב של משטחי שיש, כל אחד יכול למצוא לעצמו משטח מתאים. אתם מוזמנים לבחור את המשטח שמשלים את סגנון העיצוב ומבליט את המראה הטהור והנקי. 

כיצד מייצרים משטחי שיש לבנים?

ייצור סינתטי של משטחי שיש מאפשר בחירה במבחר עצום של גוונים וטקסטורות. כאשר אנחנו מייצרים בעצמנו את המשטחים יש לנו שליטה מלאה על הגוונים. אם אתם מבקשים בעבור המטבח שלכם משטח שיש לבן בוהק כדאי לבחור במשטח סינטטי. הצבעים שמתאימים למטבחים לבנים בהם נרצה לשמור על מראה לבן אחיד הם קרם, שמנת ואפור בהיר. מידת הבהירות של המשטחים הסינטטיים ניתנת להתאמה אישית. מעדיפים אבן טבעית ולא מעוניינים לוותר על הגוון הבהיר? ניתן למצוא אבני שיש גרניט בגוון של אפור בהיר. 

שטח שיש כהה למטבח לבן

ליצירת מראה דרמטי נמליץ על בחירה במשטח שיש כהה. התקינו במטבח הלבן שלכם משטח שיש בצבע שחור, ירוק, אדום או טורקיז ותבליטו כך את הטוהר של הצבע הלבן. שילוב בין ארונות מטבח לבנים לבין משטח שיש כהה יוצא מראה יוקרתי ומלא סגנון. בחירה במשטח שיש כהה מומלצת בעבור מטבחים של בשלנים בהם שמן עלול להכתים משטחים בהירים. שיש שחור משדר יוקרה, אלגנטיות וטעם אקסקלוסיבי. המטבח הלבן המודרני כולל משטח שיש שחור. 

איך שומרים שיש לבן נקי?

מראה לבן וטהור דורש בראש ובראשונה מטבח נקי. במהלך הבישול המטבח מתלכלך באופן קבוע בשמן, תבלינים או רטבים ואנחנו נדרשים למצוא פתרונות ניקוי יעילים. בחירה בשיש לבן עלולה לגרום למצב בו כתמים כהים הופכים בולטים. לכן, יש להקפיד לבחור מראש במשטח שיש דוחה כתמים וקל לניקוי. עליכם לברר מראש האם המשטח עמיד בפני טמפרטורות גבוהות, אינו סופח כתמים וחסין בפני שריטות. בחירה במשטח שיש איכותי עשוי חומרי גלם מובחרים מבטיחה ניקוי קל ואפשרות לשמור על מראה לבן ובוהק גם בשימוש יומיומי. 

מטבח לבן עם נגיעה של צבע

אם בחרתם בארונות לבנים, משטח שיש לבן בוהק ומוצרי חשמל בצבע לבן, כדאי לכם להוסיף נגיעה של צבע עם מכשיר חשמלי צבעוני, פינת אוכל עם כסאות צבעוניים או גופי תאורה מיוחדים. שבירה של הצבע הלבן עם גוונים מנוגדים מבליטה את הצבע הלבן ואת המראה הנקי. הימנעו מהתקנת תאורת פלורסנט במטבחים לבנים והעדיפו גופי תאורה שיוצרים תחושה של אור טבעי. 

דגשים לבחירה חכמה 

את התשובה לשאלה איזה צבע שיש מתאים למטבח לבן נבסס תחילה על בחירה במשטח שיש איכותי ועמיד. משטח השיש הוא משטח העבודה העיקרי במטבח. על מנת להבטיח שימוש נוח לאורך שנים עלינו לבחור נכון במשטח שמתאים למטבח שלנו. הקפידו לבחון היטב את היתרונות והחסרונות של כל משטח ותבחרו בהתאם במשטח השיש המתאים ביותר. 

אתם מחליטים האם לשים דגש על עיצוב או על עמידות בפני טמפרטורות גבוהות או שריטות. לרוב, משטחי השיש היקרים עם דגש על משטחי אבן טבעית הם אלו שמעניקים את התמורה הטובה ביותר. תכננו נכון את התקציב שמיועד לעיצוב המטבח ותצליחו להשקיע נכון בחומרי גלם איכותיים. משטח שיש עשוי אבן טבעית צפוי להעלות את הערך של הנכס ולהבטיח עשרות שנים של שימוש נוח. מתלבטים איזה צבע שיש מתאים למטבח לבן? התייעצו עם מעצבי מטבחים ואדריכלים ותגיעו לרמה גבוהה של עיצוב. 

התקנת חיפויים מעוצבים
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות
אז מה היה לנו בכתבה:

מחירון שיש

מאפייניםטווח מחירים למ"ר
פירוט מוצר
שיש גרניטדגם בסיסי כולל התקנה900-2,400
גרניט דגם ייחודיכולל מדידה, הובלה והרכבה1,900-2,700
שיש אוניקסכולל התקנה2,600-3,400
אוניקסכולל מדידה והתקנה2,900-4,900
אוניקס ורוד ליידימ-48 ₪ ומעלה
סאן סבסטיאן60X60300-450
שיש קוריאןצבע בז' ורידים לבנים עדינים2,000-2,500
שיי גריי40X40250-360
שיי גריי80X80 עד עובי 3 ס"מ240-400
שיי גריי60X60, עד עובי 3 ס"מ180-240
רוזה בז40X40300-400
חברון לאדן החלוןגימור מט, ויינטו ומבריק200-250
שיש חברוןגוון צהוב, כולל התקנה600-900
חברון למדרגות שישבסיס בהיר עם גווני אפור וחום200-300
חברון למעקה שישגוון אפור עדין בנוכחות עמוקה200-250
סיליסטון ישןצבע אפור חום עם ורידים לבנים1,100-1,700
סיליסטון חדשעיצוב חדשני900-1,000
קרמה מרפיל60X60300-600
קרמה מרפיל80X80600-800
אבן קיסר ישןצבע קלאסי עם ורידים באפור900-1,100
אבן קיסר חדשכולל התקנה1,110-1900
שיש טרוורטין60X60300-490
שיש טרוורטין80X80300-500
שיש דארמה60X60300-400
שיש דארמה80X80350-450
אבן מצפה60X60300-400
אבן מצפה80X80300-350
אבן חלילה60X60300-400
אבן חלילה80X80400-450
נאוליטכולל מדידה והתקנה2,400-3,900
דקטוןכולל הובלה והרכבה600-1,400
שיש בלוסטון80X80 עד עובי 3 ס"מ170-300
שיש אומני60X60 עד עובי 3 ס"מ170-270
אומן אדוםמ-48 ₪ ומעלה
בטיש אזול60X60300-500
בטיש אזול80X80240-300
בורברי שחורמ-64 ₪ ומעלה
שיש ירוק כההמ-24 ₪ ומעלה
אדום אשמ-80 ₪ ומעלה
לבן ללא רבבמ-160 ₪ ומעלה
זהב שחורמ-100 ₪ ומעלה
שיש מוזהבמ-24 ₪ ומעלה
שיש ירוק בהירמ-20 ₪ ומעלה
קשת בענןמ-48 ₪ ומעלה
יער הגשם ירוקמ-56 ₪ ומעלה
שיש חום אפריקאי840
חלילה למעקהצבע לבן עם נקודות שחורות250-350
חלילה לאדן החלוןאפור שחור עם ורידים ורודים240-270
חלילה למדרגותצבע אפור בהיר ולבן במרקם גס300-500
חברון למדרגותכולל התקנה130-270
חברון למעקה30 ס"מ כולל התקנה80-150
חברון לאדן החלוןכולל התקנה רוחב עד 30 ס"מ עובי 3 ס"מ95-170
התקנת כיור לאמבטיהמלוטש עם גווני ורוד ואדום700-900
כיור למטבחכולל התקנה שטוחה570-900
התקנת קנטכולל מדידה, הובלה והתקנה200-350
תיקון שבר או סדק100-250
תיקון שיש400-600
תיקון סדק קל400-600
ליטוש וחידוש רצפה100-300
074-7765920
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!